U samom naslovu članka je stojalo da je popularna glumica uzela od neimenovanog glumca 30.000 eura da bi optužila Branislava lečića, i na taj način mu srušila i uništila kredibilitet i samu karijeru koju je godinama gradio. 

U samom tekstu na ovu temu, navelo se i gostovanje Dejana Miletića direktora centra za proučavanje globalizacije, koji je gostovao na Happy TV-u, i koji se osvrnuo na ove tvrdnje, te je i on sam rekao da je čuo takva “nagađanja” u javnosti, ali je rekao da nema nikakav dokaz da se to stvarno desilo. Također je naveo da ne postoje nikakva imena glumaca koja su nudila pare za rušenje Branislava Lečića. 

Kako je vrijeme prolazilo cijela priča sa ucjenama branislava lečića je polako kopnila, a sve se svodilo na rekla-kazala. U cijelom tekstu se navodilo da je ona dobila 30.000 eura od “neimenovanog” glumca da bi pokrenula slučaj protiv Branislava Lečića. Samim time, cijeli članak se može okarakterisati kao “puko nagađanje”, a samim time se može formulisati i kao lažan. Danijela nikada nije imala konkretna imena, niti dokaze da potkrijepe cijelu priču a time i istinost samog ovog članka.